Moteriška pižama SALMA
Moteriška pižama SALMA
Elegantiška ir patogi moteriška pižama SALMA iš GUASCH yra puikus pasirinkimas vėsesnėms dienoms ir naktims. Pižama pagaminta iš 100% medvilnės, kuri yra minkšta, šilta ir maloni liesti. Daugiau
Elegantiška ir patogi moteriška pižama SALMA iš GUASCH yra puikus pasirinkimas vėsesnėms dienoms ir naktims. Pižama pagaminta iš 100% medvilnės, kuri yra minkšta, šilta ir maloni liesti. Daugiau
Moteriška pižama SALMA iš GUASCH
Elegantiška ir patogi moteriška pižama SALMA iš GUASCH yra puikus pasirinkimas vėsesnėms dienoms ir naktims. Pižama pagaminta iš 100% medvilnės, kuri yra minkšta, šilta ir maloni liesti.
-
Viršutinė dalis: Su sagomis, leidžiančiomis lengvai apsivilkti ir suteikiančiomis klasikinę elegantišką išvaizdą.
-
Kelnės: Su elastine juosta ties liemeniu, kuri suteikia maksimalų komfortą ir prisitaikymą.
Galimi dydžiai: S, M, L, XL, XXL.
Prabangi dovanų pakuotė: Pižama elegantiškai supakuota į prabangią dovanų dėžutę, puikiai tinkanti bet kokiai progai.
Medžiaga | Medvilnė 100% |
---|---|
Gramatūra | 190 gr / m² |
Savybės | Ilgos rankovės |
Pakuotė | Dovanų dėžutėje, Eco-friendly |
Tipas | Pižama, Visiems metų laikams |
Užsegimas | Su sagomis |
Kokybės sertifikatas | |
Skalbimo ženklai | |
Spalva | |
Gamintojas | GUASCH |
Prekių apžvalgos | Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą. |
Guasch | S | M | L | XL | XXL |
Standartinis dydis | 34 - 36 | 38 - 40 | 40 - 42 | 42 - 44 | 44 - 46 |
Kelnių ilgis | 102 cm | 102 cm | 102 cm | 102 cm | 102 cm |
Krūtinės apimtis | 86 - 88 cm | 90 - 92 cm | 94 - 96 cm | 98 - 100 cm | 102 - 104 cm |
Klubų apimtis | 90 - 92 cm | 94 - 96 cm | 98 - 100 cm | 102 - 104 cm | 106 - 108 cm |
Medžiaga | Medvilnė 100% |
---|---|
Gramatūra | 190 gr / m² |
Savybės | Ilgos rankovės |
Pakuotė | Dovanų dėžutėje, Eco-friendly |
Tipas | Pižama, Visiems metų laikams |
Užsegimas | Su sagomis |
Kokybės sertifikatas | |
Skalbimo ženklai | |
Spalva | |
Gamintojas | GUASCH |
Prekių apžvalgos | Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą. |