Moteriška pižama DOLORES - Dydis: L, Spalva: Šviesiai pilka
Moteriška pižama DOLORES - Dydis: L, Spalva: Šviesiai pilka
Ant DOLORES moteriškos pižamos esantis švelnus, romantiškas gėlių raštas pradžiugins visas damas ir moteris, kurios mėgsta atrodyti elegantiškai, tačiau nenori atsisakyti komforto. Daugiau
Ant DOLORES moteriškos pižamos esantis švelnus, romantiškas gėlių raštas pradžiugins visas damas ir moteris, kurios mėgsta atrodyti elegantiškai, tačiau nenori atsisakyti komforto. Daugiau
Moteriška pižama DOLORES
Ant DOLORES moteriškos pižamos esantis švelnus, romantiškas gėlių raštas pradžiugins visas damas ir moteris, kurios mėgsta atrodyti elegantiškai, tačiau nenori atsisakyti komforto.
Ilgos rankovės ir klešnės užtikrina patogumą net miegant. Ilgas klešnes puošia subtilus gėlių raštas, kuris taip pat matomas ir viršutinėje dalyje. Pižama pasiūta iš aukštos kokybės 100 % medvilnės, kurios svoris 140 g/m².
Gerai žinomas gamintojas Guasch tiekia šias S, M, L, XL ir XXL dydžių pižamas, prabangioje dovanų pakuotėje.
Medžiaga | Medvilnė 100% |
---|---|
Gramatūra | 140 gr / m² |
Savybės | Ilgos rankovės, Su atspaudu |
Pakuotė | Dovanų dėžutėje, Eco-friendly |
Tipas | Pižama |
Užsegimas | Su sagomis |
Kokybės sertifikatas | |
Skalbimo ženklai | |
Spalva | |
Gamintojas | GUASCH |
Prekių apžvalgos | Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą. |
Guasch | S | M | L | XL | XXL |
Standartinis dydis | 34 - 36 | 38 - 40 | 40 - 42 | 42 - 44 | 44 - 46 |
Kelnių ilgis | 102 cm | 102 cm | 102 cm | 102 cm | 102 cm |
Krūtinės apimtis | 86 - 88 cm | 90 - 92 cm | 94 - 96 cm | 98 - 100 cm | 102 - 104 cm |
Klubų apimtis | 90 - 92 cm | 94 - 96 cm | 98 - 100 cm | 102 - 104 cm | 106 - 108 cm |
Medžiaga | Medvilnė 100% |
---|---|
Gramatūra | 140 gr / m² |
Savybės | Ilgos rankovės, Su atspaudu |
Pakuotė | Dovanų dėžutėje, Eco-friendly |
Tipas | Pižama |
Užsegimas | Su sagomis |
Kokybės sertifikatas | |
Skalbimo ženklai | |
Spalva | |
Gamintojas | GUASCH |
Prekių apžvalgos | Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą. |