Moteriška bambukine pižama ROZALIE - Dydis: L, Spalva: Juoda
Moteriška bambukine pižama ROZALIE - Dydis: L, Spalva: Juoda
Moteriška bambukinė pižama ROZALIE su 3/4 ilgio rankovėmis, dovanų dėžutėje, Luisa Moretti. Daugiau
Moteriška bambukinė pižama ROZALIE su 3/4 ilgio rankovėmis, dovanų dėžutėje, Luisa Moretti. Daugiau
Moteriška bambukinė pižama ROZALIE
Prabangi, elegantiška, juodos, kreminės arba rožinės spalvos moteriška pižama ROZALIE, puošta baltais nėriniais ir užbaigta kaspinu, bus kiekvienos moters puošmena. 100 % bambuko pluoštas suteiks maksimalų komfortą ir bus palankiai vertinamas, ypač jautrią odą turinčių moterų.
Moteriška pižama supakuota į prabangią dovanų dėžutę.
Bambuko pluošto privalumai:
- Bambukas yra maloniai minkštas, reguliuoja temperatūrą – žiemą jis palaiko šilumą, o vasarą – gaivumą.
- Labai pralaidus orui – bambukas sugeria iki 70 % daugiau drėgmės nei medvilnė ir greičiau praleidžia ją į aplinką
- Antibakterinis – apsaugo nuo bakterijų susidarymo, nemalonaus kvapo ir prakaito dėmių, yra antistatinis, ekologiškas, aksominio švelnumo, patogus dėvėti
Medžiaga | Bambuko pluoštas 100% |
---|---|
Kiti | Antibakterinis ir hipoalerginis |
Savybės | 3/4 rankovė, Su nėriniais |
Pakuotė | Dovanų dėžutėje |
Tipas | Pižama |
Kokybės sertifikatas | |
Skalbimo ženklai | |
Spalva | |
Gamintojas | Luisa Moretti |
Prekių apžvalgos | Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą. |
Luisa Moretti | S | M | L | XL |
Standartinis dydis | 34 - 36 | 38 - 40 | 40 - 42 | 42 - 44 |
Kelnių ilgis | 100 cm | 100 cm | 100 cm | 100 cm |
Krūtinės apimtis | 88 - 90 cm | 92 - 96 cm | 98 - 100 cm | 102 - 106 cm |
Klubų apimtis | 98 - 102 cm | 104 - 108 cm | 110 - 114 cm | 116 - 120 cm |
Medžiaga | Bambuko pluoštas 100% |
---|---|
Kiti | Antibakterinis ir hipoalerginis |
Savybės | 3/4 rankovė, Su nėriniais |
Pakuotė | Dovanų dėžutėje |
Tipas | Pižama |
Kokybės sertifikatas | |
Skalbimo ženklai | |
Spalva | |
Gamintojas | Luisa Moretti |
Prekių apžvalgos | Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą. |