Medvilninės vyriškos nosinės HEKTOR, 6 vnt. - Matmenys: 40 x 40 cm, Spalva: Spalvų mišinys, Pakuotė: Dovanų dėžutėje 6 vnt

Medvilninės vyriškos nosinės HEKTOR, 6 vnt. - Matmenys: 40 x 40 cm, Spalva: Spalvų mišinys, Pakuotė: Dovanų dėžutėje 6 vnt


Šios tradicinės, medvilninės, populiaraus prekės ženklo GUASCH, nosinaitės HEKTOR gali būti praktiška ir skoninga dovana vyrams gimtadienio, jubiliejaus ar tėvo dienos proga. Daugiau

24 € su PVM
Variantas neegzistuoja

PASKUTINIAI 2 VIENETAI - Užsisakykite šiandien, pristatymas per 3 darbo dienas
vnt

Šios tradicinės, medvilninės, populiaraus prekės ženklo GUASCH, nosinaitės HEKTOR gali būti praktiška ir skoninga dovana vyrams gimtadienio, jubiliejaus ar tėvo dienos proga. Daugiau

Medvilninės vyriškos nosinės HEKTOR, 6 vnt.

Šios tradicinės, medvilninės, populiaraus prekės ženklo GUASCH, nosinės gali būti praktiška ir skoninga dovana vyrams gimtadienio, jubiliejaus ar Tėvo dienos proga.

Prabangios nosinaitės pagamintos iš 100 % medvilnės ir supakuotos į rinkinį. Jame yra 6 vienetai vyriškų medžiaginių 40 x 40 cm dydžio nosinaičių, supakuotų į dovanų dėžutę.

 

Parametrai
Medžiaga Medvilnė 100%
Matmenys Rinkinys (6vnt, 40x40 cm)
Savybės Su atspaudu
Pakuotė Dovanų dėžutėje 6 vnt
Kokybės sertifikatas OEKO-TEX Standard 100
Skalbimo ženklai Maksimali temperatūra 40°C Balinti draudžiama Nevalyti cheminiu būdu. Galima lyginti, vidutinėje temperatūroje (maks. 150°C) Galima džiovinti džiovyklėje nustačius žemą temperatūrą
Spalva Spalvų mišinys
Gamintojas GUASCH
Prekių apžvalgos Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą.
Medžiaga Medvilnė 100%
Matmenys Rinkinys (6vnt, 40x40 cm)
Savybės Su atspaudu
Pakuotė Dovanų dėžutėje 6 vnt
Kokybės sertifikatas OEKO-TEX Standard 100
Skalbimo ženklai Maksimali temperatūra 40°C Balinti draudžiama Nevalyti cheminiu būdu. Galima lyginti, vidutinėje temperatūroje (maks. 150°C) Galima džiovinti džiovyklėje nustačius žemą temperatūrą
Spalva Spalvų mišinys
Gamintojas GUASCH
Prekių apžvalgos Paskelbti atsiliepimai yra iš vartotojų, kurie iš tikrųjų įsigijo produktą.